Ten kurs to podstawowa wiedza na temat relacji z ludźmi.  Ma on na celu podnieść Twoje kompetencje interpersonalne. Wiedza z tego kursu pomoże Ci poprawić Twoje umiejętności w następujących obszarach:

– relacje biznesowe

– relacje rodzinne

– relacje romantyczne

– umiejętności randkowania i uwodzenia

– strategia w świecie relacji

– umiejętności tworzenia zdrowych relacji

0.1 Jak zbudowany jest kurs
0.2 Jak używać tego kursu
0.3 Zasady korzystania z grupy na facebooku
0.4 Jak potrzebujesz pomocy specjalisty

1. WSTĘP DO RELACJI INTERPERSONALNYCH
1.1 Dlaczego relacje są ważne?
1.2 O co chodzi w relacjach?
1.3 Ustalenie relacyjnego celu?
1.4 5 głównych mechanizmów rządzących relacjami z ludźmi: rapport, atrakcyjność, różnice indywidualne, dynamika władzy, relacja z samym sobą
1.5 Typy relacji (jakie są relacje w ogóle)
1.6 Strategia relacji i rozwoju (potrzebna jest dobra strategia)

2.  RELACJA Z SAMYM SOBĄ
2.1 Znaczenie relacji z samym sobą i konsekwencje braku relacji z samym sobą
2.2 szacunek do siebie
2.3 granice
2.4 poczucie własnej wartości
2.5 poczucie własnej skuteczności
2.6 teoria samoregulacji
2.7 rezyliencja
2.8 jak poprawić relację z samym sobą

3. RAPPORT
3.1 Czym jest rapport?
3.2 pierwszy składnik rapportu
3.3 drugi składnik rapportu
3.4 trzeci składnik rapportu
3.5 rapport a miłość
3.6 z czym mylimy rapport?
3.7 komunikacja werbalna i komunikacja niewerbalna w rapporcie
3.8 łamanie rapportu (wstęp do konfliktów)
– co przeszkadza w rapprocie
– co go zaburza
– jakie to ma konsekwencje
– jak to odbudować

3.9 rapport w związkach
3.10 rapport w przyjaźniach
3.11 rapport w rodzinie
3.12CASE STUDY 1
3.13 CASE STUDY 2
3.14 Case STUDY 3
3.15 przepis na dobry rapport

4. ATRAKCYJNOŚĆ
4.1 czym jest atrakcyjność? ujęcie fenomenologiczne
4.2 składniki atrakcyjności (wymienić + powiedzieć, że w kolejnych filmach o każdym mówisz to i to i jak to poprawić)
4.3 atrakcyjność fizyczna
4.4 fizyczność męska
4.5 fizyczność żeńska
4.6 status społeczny
4.7 jak poprawić status społeczny
4.8 atrakcyjny styl zachowania (wymienić, przedstawić zależności i powiedzieć, że każde wytłumaczysz w osobnych filmach + dasz na każde ćwiczenie)
4.9 czysta intencja
4.10 spójność
4.11 umiejętność dobrej zabawy
4.12 kalibracja
4.13 wolność od wyniku
4.14 obecność
4.15 siła rzeczywistości
4.16 przynależność
4.17 ćwiczenia na atrakcyjną ramę
4.18 mity atrakcyjności
4.19 jak być atrakcyjnym i nie być robotem
4.20 granice atrakcyjności
4.21 CASE STUDY 1
4.22 CASE STUDY 2
4.23 CASE STUDY 3

5. RÓŻNICE INDYWIDUALNE – źródło wiedzy: różnice indywidualne (strelau)
5.1 czym są różnice indywidualne i dlaczego są istotne w kontekście relacji interpersonalnych? Jednostka jako zjawisko niepowtarzalne.
5.2 spór wszystkich sporów: “dziedziczność czy środowisko”?
5.3 inteligencja
5.4 temperament
5.5 osobowość
5.6 styl
5.7 inteligencja emocjonalna
5.8 kreatywność
5.9 CASE STUDY – czy zaprzyjaźnisz się z każdym
5.10 CASE STUDY – kiedy za bardzo się od siebie różnicie
5.11 CASE STUDY – na czym można budować

6. DYNAMIKA WŁADZY – źródło wiedzy: miłość, władza i manipulacja (mandal)
6.1 Definicje i źródła władzy
6.2 Psychologiczne konsekwencje posiadania i podlegania władzy
6.3 Władza jako złożony system dążenia-hamowania
6.4 Władza a nastrój i emocje
6.5 Władza a społeczna uwaga
6.6 Władza a społeczne poznanie
6.7 Władza a zachowania społeczne i aspołeczne
6.8 Indywidualne i grupowe uwarunkowania władzy
6.9 wpływ społeczny a władza
6.10 Case study I – rodzina
6.11 Case study II – rodzina
6.12 Case study III – relacje romantyczne
6.13 Case study IV – przyjaźń
6.14 Case study V – busines

7. STRATEGIA RELACJI I ROZWOJU
7.1 Dlaczego potrzebujesz strategii relacji, strategii w relacjach i w rozwoju jednocześnie?
7.2 generowanie kontaktów – na czym polega?
7.3 strategiczny plan poznawania nowych ludzi
7.4 cold approach
7.5 aplikacje randkowe
7.6 aktywności
7.7 praca
7.8 kręgi znajomych
7.9 organizacja wydarzeń
7.10 randki
7.11 utrzymywanie kontaktów
7.12 ramy relacji
7.13 filozofia relacji
7.14 strategia dla relacji romantycznych
7.15 strategia dla związków romantycznych
7.16 strategia na relacje rodzinne
7.17 strategia na przyjaźnie
7.18 strategia na relacje biznesowe
7.19 metody mierzenia wyników
7.20 cykliczność podsumowań
7.21 case study – analiza wyników
7.22 case study – konkretny przypadek relacyjny
7.23 case study – konkretny przypadek związkowy
7.24 case study – konkretny przypadek przyjaźń
7.25 case study – konkretny przypadek biznes

8. TEMATY WOKÓŁ RELACJI
8.1 Inwestowanie w relację, a pieniądze
8.2 Różne ideologie relacyjne
8.3 Kiedy uciekać z relacji
8.4 Radioaktywne przyjaźnie i związki
8.5 Przyjaźń damsko-męska
8.6 Od czego jest kobieta, a od czego mężczyzna
8.7 Kiedy warto przyjść do nas na mentoring lub coaching
8.8 Tworzenie grup zainteresowań

9. Ćwiczenia
9.1 Ustalanie celu
9.2 Lokalizacja przeszkód
9.3 Wybieranie dobrej strategii
9.4 Informacja zwrotna
9.5 Co miesiąc dawaj znać odnośnie progresu
9.6 Ćwiczenia, które robisz na co dzień
9.7 Szukanie wydarzeń

 

Każdy rozdział kursu „Relacje i Ty” zapewnia głębokie zrozumienie różnych aspektów relacji interpersonalnych, od osobistego rozwoju po złożone interakcje społeczne i filozoficzne konteksty. Kurs jest  uzupełniony o ćwiczenia praktyczne, studia przypadków oraz interaktywne elementy, aby uczestnicy mogli nie tylko zdobyć wiedzę, ale także praktycznie ją zastosować.

Łukasz Kocoń

Cześć, jestem Łukasz! Może już niedługo poprowadzę kurs, na który się zapiszesz, albo nawet zostanę Twoim coachem czy mentorem. 

 

Zaczynałem jako coach i mentor w 2017 roku i od tego czasu nauczyłem się sporo, nie tylko z książek, ale też pracując z ludźmi, którzy chcą coś zmienić w swoim życiu i relacjach, dlatego pomogę Ci wiedzą merytoryczną jak i praktyczną.

 

Mam różne certyfikaty – jestem coachem, lekarzem i trenerem relacji interpersonalnych. Lubię podchodzić do problemów analitycznie, więc razem będziemy grzebać w źródłach problemów i szukać konkretnych rozwiązań. Potrafię znaleźć wyjście nawet z trudnych sytuacji i chętnie podzielę się tą umiejętnością z Tobą.

 

Moje pasje i mój rozwój pomagają mi by prowadzić klientów. Interesuje mnie filozofia, psychoanaliza i oraz różne nurty psychoterapeutyczne. Dlatego jestem w stanie rozmawiać z Tobą na wielu płaszczyznach. 

 

Jestem naprawdę zainteresowany pomaganiem ludziom w osiąganiu ich celów i budowaniu fajnych relacji, możesz mieć pewność, że dostaniesz ode mnie maksymalne zaangażowanie. Jeśli jesteś gotów na tę przygodę, chętnie Cię poprowadzę i wesprę na każdym kroku.

 

Więc jeśli szukasz coacha z doświadczeniem i pasją do pomagania, jestem tu dla Ciebie. Czekam na możliwość współpracy!

Termin:

Ilość miejsc:

nieograniczona

Lokalizacja:

online

Co nasi klienci powiedzieli 
o nas? Posłuchaj:

Lub przeczytaj:

Scroll to Top